Herkese iyi akşamlar hanımlar 3-4 gündür gribim boğazım kulaklarım başım çok kötüydü parolla idare etmeye çalıştım bu sürede de evde terledim çok su kaybettim geçmeyince hastaneye gittim ve antibiyotik verdiler dün ve bugün antibiyotik kullandım ama 2 gündür tüm vücudum deli gibi kaşınıyor bacaklar kollar omuzlar göğüsler hatta yüzüm bile kaşımaktan kıpkırmızı oldum. Daha önce böyle bi kaşıntım yoktu acaba ilaç mı alerji yaptı yoksa başka bişey mi delircem doktor randevuma da tam 1 hafta var erkene alamıyorum çok yoğun. Nedir bu fikri olan yada şöyle yap geçer diyen var mı şuan çok ihtiyacım var önerilere 😫😫😫