Melodimm Melike_4949 Bende yapmadi.Ilacin üstünü okudunmu?Kaşıntı yapa bilir diye yazmışmı?Bazıları yan etki gösteriyor.
LavinsMom Melike_4949 evet yapiyor onun icin antibyotik sonrasi ilac iciliyor mantar olusmamasi icin. Guclu antibyotikler falan ve ya cok fazla kullanilirsa doktor her zaman bi ilac yazar mantara karsi
Melike_4949 Melodimm bilmiyorum canım bakmadım onu içtiğimden beri kaşıntım var bazıları alerji yapar diye biliyorum
Melike_4949 Melodimm evet canım okudum yan etkisi varmış grip için içiyordum bıraktım daha iyiyim çok şükür
LavinsMom Melike_4949 klamoks alerjik reaksiyon gostere biliyor belki ondandir. Birakmaniz iyi olmus. Gecmis olsun
Melike_4949 LavinsMom teşekkür ederim canım evet çok kötü kaşıntı tuttu içmeden bir gün önce hiçbirseyim yoktu