36 haftalık olduk yürümediğim her gün karnım kasılıyor, gerilmekten derim acıyor, bacak ağrılarımdan uyuyamıyorum. Yürüyüş yaptığım gün sıfır şikayet. Yine yürüyüşe çıkayım demiştim yanlışlıkla 10 km yürümüşüm 😅 Riskli gebeliği olmayanlara öneririm tüm ağrıları geçiriyor. Başta zor oluyor yürüdükçe açılıyosun. Tabi ben biraz abartmışım bu sefer 🙃
