YesimAykut Raabiagundasi adet gecikmeden hemen paniğe kapılmayın belki geç döllenmiştir belki test bozuktur adet günü tekrar yapabilirsiniz adet olmazsanız eğer, umarım pozitif olur🙏 benim de adete 3 gün var hep negatif çıkıyor şuan, ama umutluyum
Vildan4434 Umudunu kaybetme canim geç döllenme olabilir bekle adetinden 2 gün geçsin tekrar bı test yap inşallah güzel haberlerle gelirsin❤️