__mom1 17 günlük bebeğimde dil bağı varmış. İlerde sıkıntı olur şimdiden keselim dediler çok üzüldüm nasıl yaptırıcam bilmiyorum başına gelen var mı 😔😔😔
asell13 __mom1 kuzenimin çocuklarında vardı ikisini hemen kestirdi biri yenidoğmuştu biri 1,5 yaşındaydı sorun olmadı kolay bi işlem ama kestirmekte bi o kadar kardeşimde vardı geç fark ettik neler çektik allah biliyorr
07Papatyam38 __mom1 hiç korkulacak bisi yok benm yeğenim 1 aylıkken sünnet olduğunda sünnetci kesti ve sonrasında hiç sorun yaşamadılar çok kısa süren bir işlem korkma
Lenaa1 __mom1 Benim bebeğimde de vardı küçükken kesmek daha kolay olduğu için 20 günlükken kesildi hiç kan bile akmadı üzülmeyin 🌸
__mom1 asell13 bizimkisi emerken bile sorun yaşıyor hemen farkettiler 😔😔 bebek çok küçük olduğu için kıyamıyorum ama mecburen kestiricez biz de inşallah sıkıntısız atlatırız 🙏 çok teşekkür ederim 🙏
Lenaa1 __mom1 Ayy Allah yardımcın olsun ya benim göğüslerim parçalanmak üzereydi resmen umarım sende olmaz
__mom1 07Papatyam38 çok teşekkür ederim bizimkisi huysuz bir bebek sürekli ağlıyor sonrasında ağrısı oluyor mu acaba
__mom1 seymasbal dilinin altında fazladan bir doku var dilini hareket ettirmesine engel oluyor emmede konuşmada sıkıntı yapıyormuş kesilmesi gerekiyormuş
__mom1 Lenaa1 çok teşekkür ederim bizim de cumartesi günü kesecekler inşallah sıkıntısız atlarız 🙏 memede beni emerken rahatsız ediyor ama onun için daha zor çok zorlanıyor emerken inşallah çözüm olur 🙏
07Papatyam38 __mom1 rabbim şifa versin ama benm yeğenim de kolik bir bebekti bundan kaynaklı ağrı yaşamadı 🙏🏻