Gmzkk benim kemik yapım normal doğum için uygundu. Çatı muayenesinden sonra doktor söylemişti. Yalnız şu konuda uyarmak isterim. Özel hastanedeki doktorum beni çok korkuttu. Kafası büyük, normal doğum yapamazsın vs. O kadar korktum ve ağladım ki sütüm hep eksik geldi. İşin rengi değişince devlette başka bir doktora daha başladım. Ve özelden kaçıp resmen devlette normal doğum yaptım. Doğumum da kolay bir doğumdu. Beneğin kafası da sınırda doğdu.