Nostalgiaplatz Kızlar size garip bir şey soracağım🙄 35.haftamdayım ve son 3gündür göbeğimin altında yani kasıklarımda sanki bir telefon titreşimde de çalıyormuş gibi bir titreme hissi hissediyorum. Çok kuvvetli bir his değil bu ama titreşim olduğuna eminim normal nabzı atma bebeğin hıçkırması vs gibi bir şey değil kesinlikle. Sizde de hiç oluyor mu ya da nedenini biliyor musunuz acaba? Titreşim olduğunda 2-3sn sürüyor kesiliyor 5dk sonra yine oluyor
SNMila Nostalgiaplatz bende arasıra hissediyorum ama çocuğun elinin veya ayağının hafif hareketinden kaynaklıymış eğer aynı histen bahsediyorsak☺️
minnakannesi38 Nostalgiaplatz bende 33.haftamdayım aynı şeyi hissettim bugün ama benimki geri tekrarlamadı bi kere oldu
fatmanurkantar Nostalgiaplatz bende 35deyim özellikle sabah kalktığımda oluyor hıçkırıktan farklı ama böyle dalgalanma gibi titriyor belli bir alan hep kasıklarımda Ama
SNMila Nostalgiaplatz evet içiniz rahatlasın diye doktorunuza sizde danışın isterseniz ama ben normal ve keyif verici bi duygu diye biliyorum☺️
Nostalgiaplatz Melike658 ama hıçkırığını hissediyorum ritimli bi hareket oluyor. Bu bambaşka bildiğin titreşim😕
Prensesimi-beklerken Nostalgiaplatz ben de 35+4teyim bahsettiğiniz şeyi nadirde olsa hissediyorum.burada daha önce bebeğin esnediği için olduğunu yazmışlardı çok tatli değilmi😍
BurcuY Nostalgiaplatz bende 18+1 haftalığım dün akşam 2 3 defa bahsettiğin şey oldu hatta telefonu mu göbeğime mi koydum diye baktım bildiğin içimde titreşim var gbi 🙄