Kızlar merhaba,bugün tam 38 haftalık oldum 37+5 de doktorum catı muayenesi yaptı ve beklediğim gibi hiç kötü gecmedi utanma dışında tabi doktorum normal doğuma cok yatkınsın acılman şuan yok ama bebeğin başı aşağıda dedi.Ama bende herhangi bir belirti yok arada biraz ağrı oluyor onun dışında yok.Bu acılmalar doğum esnasında da olabilir mi yoksa ben acılmasını mı bekleyeceğim ?