Zseda tazeanne123_ bende geçmiyorum ama bazı mağazalara girince de oluyor ya ordan mecbur geçiliyor.kenardan gececek yer yok. Ya geçen gün son dk aklıma geldi geçmiş bulundum ins bise olmaz
ASE6154 Anneadayiii__ o kapılar sadece metal dedektörü diye biliyorum yani xray yok onlarda bi sakıncası yok. Çantamızı koyduğumuz bant xray o yüzden yiyeceklerinizi bırakmayın oraya yeter
tugcesakzci Anneadayiii__ avmler deki cihazlar metal dedektörüdür, xray çanta koyduğunuz banda verilen isim onun içerisinde radyasyon var çantanızda su yiyecek içecek vs varsa koymamanız gerekir mesela. Ama metal dedektörden geçebilirsiniz bir zararı yok onun
Iremaydmrr Anneadayiii__ dün ben sordum bu soruyu bazı kendini bilmezler dalga meselesi yaptılar. Merak etme canım sıkıntı olmuyormuş ben doktoruma sordum için rahat olsun
Minikperi Anneadayiii__ havaalanları dışındaki cihazlarda radyasyon yok. İnsanlar sürekli bunu sorup duruyolar arkadaşlar şehir üçlerinde X ray cihazı kullanmak yasak. Yanlış bilgilendirmeyin artık insanları ya.