10 haftalık gebeyim sabah ishal oldum devam ediyor açıkçası korkuyorum benim gibi yaşayanlar var mı bu durumu internet üzerinden okudum da iç açıcı şeyler görmedim zehirlenme diyor normal mi yoksa karnım vs ağrıtmıyor midem de bulanmıyor sadece ishalim