Kızlar 36+4′üm Perşembe kontrolüm var ama dünden beri karnım sertleşip duruyor ve hareketleri çok sert geliyor. Gece doğru dürüst uyumadım gündüz fena değildi akşam üstü yine başladı. Bu sancılar başlayınca doğum yaklaşmış mı demek oluyor? 40 haftayı görenler bu haftalarında nasıllardı?