Deletedmom_112 bence tek bir yerden yapmak yerine nerde neyi beğenirseniz ordan alın bütçeniz nedir bilmiyorum ama hm veya Zara’ya gidip hepsini oradan alacağım derseniz baya maliyetli olur çoğu ürüne indirimsiz denk gelirsiniz. Ebebekten hello baby nin zıbınlarını aldık çok güzel yumuşacık. Bide hepsi buradada june diye bir marka var onların kalitesinde çok guzel. Hmden bir iki ürün hediye geldi ben kalitesini hiç beğenmedim ya cok incecik zıbınlar. Kitikate çok güzeldi oradakilere bayıldım. Ama hepsini bir yerden almak mantıklı değil 🙈