kubraytekinayan Ben Ayşe Sümeyye hanıma gidiyorum doktor iyi güzel sorulara cevap veriyor ama çok güleryüzlü olduğunu düşünmüyorum yada ben çok güleryüzlğ olduğum için bana öyle geliyordur :) Bi kerede Ayşe hanım yokken sonucuma Kübra diye doktor bakmıştı o baya güleryüzlü canım ondan alabilirsin bulabilirsen ben bulamadığım için yine Ayşe hanıma almak durumunda kaldım 😊