Nill_ Merhaba arkadaşlar yakın zamanda devlet hastanesinde ikili tarama yaptıran varmı doktorum artık yapılmadıgını söyledi de acaba dogru mu
On-Fr-Tu Nill_ canım Denizli de oturuyorum. Devlette yapılmıyor. Özel ya da üniversite. Ama üniversite de sıra bulunmuyor
Egemoms1303 Nill_ evet maalesef yapılmıyor. 🙃 Özelde yada üniversite de oluyor. Özelde 2000 Tl, üniversite de 400 kusürmuş sanırım.