Hsrt80 Tek yumurta ikizi kızlarım doğdu 35.1 de ins dua edin bize kızlarım.kuveze alındı birinde zaten kalp ritminde bir zayıflık vardı kuvezdeler eputurel oldum bebeklerimi gördüm
Mehtap32 Bende tek yumurta ikizlere gebeyim .rabbim bebislere sağlık huzur versin inşallah sağlıcakla evinize dönersiniz
Hsrt80 Esra1tek1cift evet olcumle aynı ben perinotoloji takipliydik perinotoloji bin zaten USB tedayli
Seda34 Hsrt80 bende tek yumurta ikizlerine hamileyim sezeryan belden uyusmami genel anestezimi oldunuz