1palyaco Rezan_korkmaz hahah sabırsız olanlarda bugün 😁 ben daha yolun çok başındayım ama o merak bende de var 😁
Sevvooi Rezan_korkmaz söylenene göre yuvarlak kız hafif uzun olan erkek ben merakımdan ilk gebelik ultrasonuma baktım erkekti gerçekten yuvarlak değil denildiği gibi hafif uzun bir şekli var atın bakayım isterseniz
Ilayy-81 Rezan_korkmaz 15+3 olduk en son 11 de gitmiştim kontrole dayandım gitmedim inşAllah yarın gittiğimde cinsiyeti öğrenirim uyuyamıyorum meraktan 🫠🫠🐣
Rezan_korkmaz Sevvooi iki kızım var ikisinde de kese uzun şekildeydi şimdi 9 haftalık kese yuvarlak gibi bakalım ne olacak 🙈😀😀
Boncukk123 Sevvooi benim de ilk ultrason o sekılde uzun ve erkek diyor herkes nasip kısmet bakalım canım ☺️
aslininbebegi22 Rezan_korkmaz kızımda kese fasulye gibiydi herkes erkek demişti, şimdiki gebeliğimde yuvarlak ve oğlum olacak Allahın izniyle🥰 Allah gönlünüzden geçeni versin sağlıkla😇
Aysoshh Neslihankrhmt Doğum tarihim 06.03.1992 Son adetim 11.08.2023 Banada bakabilir misiniz rica etsem 🥰🌺
Naile_94 Neslihankrhmt Merhaba. Dogum gunum 29.07.1994 Baba 06.10.1991 Son adet 23 sentyabr cinsiyyeti ne
Girlshey Neslihankrhmt bana da bakabilir misiniz 22 Ocak 2001 doğum tarihim Hamile kaldığım tarih 13 Ekim
Rezan_korkmaz Edaaa123 Ramiz teorisinde plasenta ile tahmin de bulunuyor sen görebildinmi canım plasentayı ☺️