Mssnowflake Gebeliğin en zor yanlarindan biri ilaç içememek 🤰🏻 başağrısı için tavsiyeniz varsa çok makbule geçer 😓
smnbr Mssnowflake Ben yaz aylarında buz koyuyodum hep. Ama şimdi üşütebilir. Yatıp uyumak en mantıklısı sanırım
Aykem Mssnowflake bol su içmeyi denesene cnmm. Şöyle bendede 2-3 gün boyundan başıma vuran bir ağrı vardı. Doktor az su içtiginden olabilir demişti. Ciddi o aradada az su içiyordum. Su içiyorsanda parol iç
Bircicekanne Mssnowflake geçmiş olsun Panadol veya türevi kullanabiliyorsunuz bol su tüketmekte faydalı olabilir
Mssnowflake Ankara-58 çok geçmiş olsun canım ya insanin dünyası kararıyor inşallah güzel tavsiyeler gelir 🤲🏻
Mssnowflake Bircicekanne direniyorum ilaçlara 20 haftaligiz simdiye kadar hic içmedim ama yanlış mı yapıyorum bilmiyorum 🤦🏻♀️
BUSRA-2121 Mssnowflake geçmiş olsun ben mentollü taşı kullanıyorum ve rahatlatıyor size de öneririm 🌹
Mom_83 Mssnowflake Bi ara günlerce geçmeyen ağrım oldu ne mentol ne nane yağı etki etmedi başıma ve enseme buz koyup hafifletmistik