Su_de Merhaba tatliş anneler bugün kontrole gittim bebeğimin 18+4 olması gerekirken 19+1 2700 gram çıktı 19 haftalık için 2730 falan olması gerekmiyor mu küçük mü yani bebeğim acaba normal mi
Tatar59 Su_de 270 gramdir o 2700 olsa duramazsin 😅 ben 21 haftalıkken 290 gramdı 270 de olabilir normaldir doktorunuz aksini söylemediği sürece
Tatar59 Tatar59 pardon 21 değil 18+4 falanmis galiba 290 Gr olduğu zaman. Bizim de bir kaç gün önceden gidiyor 19 kusur çıkmıştı USG de
tugcesakzci Su_de 18 veya 19. Haftada tıbbi olarak 2700 kilogram imkansız 270 gram olmasın? Valla eğer öyle bir şey varsa tıp bilim dünyasına bebişin ve senn adınızı altın harflerle kazıtır dünya tarihine geçersiniz 27. Haftadayız daha bu hafta 1000 gram olduk