15 haftalık hamileyim doktorum bebek erkek dedi
İki oğlum var elhamdülillah, e gönül kız bebek istiyordu tabi o duyguyu da tatmak için özellikle eşim çok istiyor.
Tabi sağlıklı olsun hayırlı evlat olsun önemli olan o.
Ama içimde bı umut yok değil.
Ayrıntılıya kadar bekliyorum belki diyorum doktor yanılmıştır 😬
Doktora kesin mi dedim, hayatta hiç bir şey kesin değildir ama öyle gözüküyor dedi açıkçası emin konuştu
Ama ben sormak istedim bir umut böyle bir şey yaşayan var mı erkek denilipte sonra kız olduğunu öğrenen