Pamiramsi Bebek istiyorum, daha önceleri hep 2-3 gün arayla ilişki yaşadık. Ben öyle olunca hamile kalınır diye biliyorum. Ama eşim her gün hatta günde 2-3 yaparsak kalırsın diyor 😂 her gün mü yapmalı? Yoksa 2-3 günde bir yapılınca da aynı ihtimalde mi ?
Sevvooi Pamiramsi hayır gün aşırı bi gün yapıp bi gün mola verin. Her gün yaparsanız sperm kalitesi düşer. Döllenme için güçlü spermler lazım. Ovülasyon testi kullanabilirsiniz ben o şekilde hamile kaldım iki kez ikisindede ilk ay kaldım.
Ebosamo Pamiramsi benim bildiğim hergün degil, hergün erkegin sperm hücreleri yavaşlar diyolar. Kadının yumurtlama günlerine göre yapılıyor. Ben öyle uygulamadan takip ettm adetten 2,3 gün sonra ilşki oldu. O şeklde tuttu
cokbilmismom Pamiramsi benim doktorum adetten hemen sonra gun aşırı tavsiye etti bir gün var bir gün yok bu şekilde olmalı 2 - 3 gün çok
Pamiramsi Pemberuya işte bende bunu diyorum 😂 ama tutmadı 7 aydır bide böylesini deneyelim bakalım tutacak mı 😂
Lavinia96 Pamiramsi gün aşırı ilişki en iyi hamile kalma yöntemi demişti bana doktorum. Ekim ayında başladık. 5 ekimde reeglim bitti. 8ekimde denemeye başladık. Gün aşırı(yani bir gün boş bi gün dolu) şeklinde devam ettik. 6.günden sonra 3 gün arka arkaya denedik. Yumurtlama dönemi sanırım o dönemde. O 3 gün arka arkaya devam ettikten sonra yine gün aşırı şekilde devam ettik. Bu şekilde Kasım başında hamile olduğumu öğrendim. Uzun oldu biraz ama umarım açıklayıcı olmuştur.🌸🙏🏻
Neslihankrhmt Pamiramsi gün aşırı ilişki daha iyi yani sabahları özellikle canım bir gün durup birgün yapmak olabilir erkekte sorun yoksa günde 2 -3 olsa da sperm o kadar çok olmaz
Ahsksdk Pamiramsi her gün yapınca sperm kalitesi düşer 24 saat beklenmeli yani 1 gün yapıp diğer gün olmamalıı
Kelebekmisaliihayat Pamiramsi ben hiç takip etmedim. Sınırlama da yapmadım. Ama çoğunlukla sperm kalitesi için gün aşırı yani bir gün ilişki var bir gün yok şeklinde oneriyorlar. Bunun takibinden daha önemli olan ise kadının stres yapmaması. Akışına bırakın. Endişe etmeyin, oldu mu olmadı mı sürekli düşünmeyin.
Pamiramsi Pemberuya evet adet olana kadar içtim bu ay ama alt karnım aşağı çekiliyor gibi hissediyorum şuan sebebi o mu acaba
Lagertha_ Pamiramsi gün aşırı olması lazım diye biliyorum. Adet başlangıcınızdan sayarak çift günlerde deneyin. 8-10-12-14-16… gibi bir daha ki ayda tek günlerde 9-11-13-17 gibi
Snem33 Pamiramsi Flo uygulamasından ovülasyon günlerimi takip ederek ilişki yaşadım eşimle ve ilk gebeligimde ilk ay ikinci gebeligimde 2. Ay hamile kaldım uygulamayı tavsiye ederim
2prensesannesiiii Pamiramsi hergün sperm kalitesini düşürür 3 güne 1 ve özellikle yumurtlama gününde ilişki olursa kalınır allahtan mani olmazsa🥰
Elasvm Pamiramsi ben ayda birkere yapınca tuttu hatta hiç kafama bile takmadım olmaz diordum olduğunda bile şaşırdım
Pamiramsi Elasvm işte böyle olanlar bana çok saçma geliyor yaaaa yani biz 2-3 günde bir yaparak tutturamıyoruz :D bir defayla hamile kalıyorsunuz valla bravo
Sergul1425 Pamiramsi sağlıklı olan gün aşırı olması sperm kalitesi için bide adet sonrası günleri iyi değerlendirin