kızlar şeker yüklemesinden anlayan lütfen yardımcı olursa sevinirim bugün doktor kontrolüm vardı saat 1.30 da doktorum 50 Gr şeker testi yaptı kan verirken sordum aç mı olmam lazım diye hayır dedi sonucun çıkmış referans aralığı yazmıyor glikoz tolerans testi 112 olarak görüntüleniyor resim yükleyemedim sanırım unuttum yüklemeyi umarım yazdıklarım anlaşılmıştır birde kilosu 728 Gr dedi doktor iyi mi sizce bu haftalarda kilosu gebeliğinin başından beri toplamda 7 kilo aldım sanki bebeğime yaramamış gibi geldi ama intertte 700 800 arası olması gerekiyor diye yazıyor şimdiden cevaplar için teşekkür ederim