Esm27 8+2 haftalık hamileyim. Düşük tehdidim var. Az önce kızımla oynarken kasık-karın bölgesine güm diye atladı. Bir şey olmuş mudur sizce? Benzer şeyler yaşayan oldu mu aranızda? çok korkuyorum.
Busy Esm27 benim kızımda sürekli karnıma atlıyo vuruyor çok şükür bi şey olmadı şu güne kadar ama sizin düşük tehlikeniz varmış o yüzden kanama ağrı olursa acile gidin
Pink29 Esm27 merhaba çok uzun zaman önce yazmışsınız ben de gündüz kasıgımın altına genıtal bölgeme sol tarafa darbe aldım önümde bır engel vardı ona çarptım bır sey olur mu acaba