Merhaba kızlar 35+1 deyim şu an artık zaman azaldıkça bendeki korkular da artmaya başladı 2. Sezeryanımı olucam hayırlısıyla 2. Daha zor oluyo diyolar ilkinde 10 gün sürmüştü toparlanmam o yüzden baya korkuyorum 2. Daha mı zor olur gerçekten doktorum spinal dedi ama ben genel istiyorum tekrar biraz karışık duygular içindeyim :/