_06ogretmenanne Bebişler için odayı hangi haftada aldınız acaba ? 25. haftadayım artık yavaştan oda takımını alsam diyorum gelme sürecini vs düşününce. Yoksa erken mi🤔
fizikcianne _06ogretmenanne bende senin haftalarında almıştım zaten doğuma yakın anca geliyor al bence
Merve1414 _06ogretmenanne bence tam zamanı çünkü 1_2 haftada yada en fazla 1 ay sonra gelmiş olsa yerleştir şupur sil kıyafet yıka ütüle yerleştir anca denk gelir size birden de yapmazsınız hemen yorulursunuz
_06ogretmenanne fizikcianne bugün birkaç mobilyacı gezdim minimum teslimat 20-30 gün arası zaten dediğiniz gibi