Tugbacircir
Ben aldım doğumdan sonra kullanıcam nasipse. 2. Gebeliğim ilkin de maalesef almadım, normal doğum yapmama rağmen Alt karın göbeğim kaldı(48 kiloya kadar düşmeme rağmen) bu defa aldım inşallah faydasını görürüm. İlk takarken zor oluyor diyorlar ama taktıkça vücut da alışıyor ve bel bölgesi inceldikçe daha rahat oluyor. Zaten korsenin amacı bu gevşek olsa bi faydasını göremeyiz(: