birmucize1 Mykm 6+6 olduk 3 defa devlet hastanesine gittim muayene bile etmediler(usengecliklerine) 🤣 cumayi bekliyoru 7+3 olcaz o zaman insallah
Deryasahiny Mykm bende 7 de gittim duymadık kese gördük ama bebek çok küçük gelişmemiş dedi carsamba günü tekrar gidicem tam 8+1 olcak umarım bebeğimin kalp sesini duyacağım dua edelim 🙌🙌
Mykm Özele gidenler 6+5 kadar bebeği görüp duyuyor devlete gidince daha küçük daha erken git 10 gün sonra gel git 1 hafta sonra gel anlamıyorum yani devlete özele göre mı çocuk büyüyor küçülüyor