xbebegimx tatlibebegim_ lansinoh ve avent cam almstm bebegim aventi sevdi lansinoh biraz fazla akitiyo ama avent de damlatiyr maalesef , lansinoh daha guzel ama
Minigiim-vebenn52 Lansinoh aldım indirimde 270 e almıştım çok güzel meme ucu gibi yumuşacık ve bebek kendi emerek çekiyormuş anne göğsüne en yakın olan lansinoh ve aventmis ben lansinoh aldım bütçeme daha çok uyduğu için daha kullanmadım ama güzel hava geçirmiyormuş
Deletedmom_116 Eczaneden aldigin herhangi bi markayi kullanıyorum şuana kadar pişman olmadım bebeğimde aliyo değiştiriyorum ara ara
Sevgi22 En güzeli nuk bide aventle lansinoh alırken cam olduğuna dıkkat edın cunku bi zaman sonra plastıkler koku yapıyo