Yarın tam 32+0 oluyoruz biz. Bebisin hereketlerini cok hissetmiyorum sanki. Yani hissediyorum ama nasil anlatsam cok net guclu hareketler degil gibi. Ama şöyle bir durum da var cift rahimliyim normal rahimlere gore hareket alani biraz kisitli sanirim. Sizler nasıl hissediyorsunuz normal mi böyle hissetmem