Aleyna_88 gebelik şekeriniz var gibi duruyor. Yani ölçümlerinize göre şekeriniz hem açlık olarak yüksek hem de tokluk ta sınırda gibi yüksek ihtimalle diyet yapmanız lazım. Şeker ölçümleri yapılmasının sebebi vücudun ani şeker girişine karşı verdiği tepkidir. Yani o içeceğin amacı ani olarak şekerinizi yükseltmek değil. Zatenn yediğiniz içtiğiniz çoğu şeyin içerisinde glukoz vardır. İçeceği içsenizde aynı sonuçları verecek. Sizin karbonhidrat içeren herşeyden, nişasta bulunan herşeyden şeker bulunan herşeyden uzak durmanız gerekiyor mesela. Ve o içeceğin içerisindeki glukoz oranı 2 dilim baklava ile eşdeğer düzeyde. Siz o içeceği içmezseniz de sonuçlara bakılırsa ani olarak sizin tabirinizle bebeğinize şeker yüklüyorsunuz ya da içecek telepati yoluyla içmediğini halde şekerinizi yükseltiyor. Şeker yüklemesinin kanıtlanmış veya tehlikeli olan hiç bir zararı veya bilimsel bir açıklaması yoktur. Yapılmaması veya gebelik şekerinin farkedilmemesi gibi durumlar daha tehlikelidir. Yediklerimiz de glukoz yokmuşta sadece o içeceği içince şeker oranı artıp ani şeker yüklemesi yapıyor tarzında yorumlarla aklı zaten karışık olan gebelerimizi yanlış yönlendirmeyelim lütfen. Gebelik şekeri farkedilmediği takdirde oluşturacağım sorunlar emin olun o şekerli içecekten daha fazla 🙏🙏