Eylulpera 3bebekannesiii çok geçmiş olsun inşallah herşey yolunda devam eder .. rabbim sağlıkla aldirsin kucağına ..
fatos2404 3bebekannesiii çok geçmiş olsunda neden böyle bişeyi riske alıyorsunuz anladığım kadarıyla sandalye falan değil direk cama çıkmışsınız Rabbim esirgesin inşallah illa düşük tehlikesi erken doğum tehlikesi olmasına gerek yok lütfen dikkatli davranalım güzel annelerimiz 🫶🏻
Lutulut Silmeyiverin 9 ay cam pis desinler, ben düşen şeyleri bile eğilip almadım bırak cam silmeyi. Kıymetini bilin hamileliğinizin tadını çıkarın. Çocuk kolay dünyaya gelmiyor
Enas2365 Lutulut ben de aynı 27 hafta oldum ne ağır temizlik yaptım, ne yere düşeni aldım, ne de yükseğe uzandım. Dikkat ediyorum bebeğim sağlığı daha önemli
minik-02 3bebekannesiii cok geçmiş olsun keşke siz silmeseydiniz ben genelde eşimin evde olduğu gün siliyorum ki o da yardım etsin hem nasıl bakmazlar ne kadar saçma ciddi bir durum sonuçta
Alexab 3bebekannesiii olan olmuş artık yapacak birşey yok. Geçmiş olsun. 3 bebek annesi olduğunuz için muhtemelen dikkatsiz davrandınız ilk olsaydı böyle olmazdı, allah şifa versin.
karansmom_ 3bebekannesiii yeri geliyor evi silmediğim oluyor. Ayağım kayarda düşerim diye tedirgin oluyorum bir de cam silmek. Biraz daha dikkatli olmamız lazım. Başlarım cam silmesine kalırsa kalsın
Zeehraaaa 3bebekannesiii keşke silmeseydiniz. Ben bugün ev temizliği yaptım belim falan çok ağrıdi mesela bir daha hiç yapmicam eşim yapıyordu normalde bugün nöbette ben yaptım hiç bişey bebekden ve bizden önemli değil inşallah herşey güzel olur sizin için.🙏
huzunkovankusu 3bebekannesiii Geçmiş olsun ya. Çok dikkatli olun dinlenin. Bol sıvı tüketin bu bir kaç günü dinlenerek geçirin 😔
3bebekannesiii Yazmelegi_ kimseye dönüş yapamadım kanamam oldu acilden giriş yaptık Amnbulansla baktılar gözlem de kaldım bebeğim şuan iyi çok şükür
Yazmelegi_ 3bebekannesiii oh şükür çok sevindim dikkat edin silmeyin cam felan bırakın dursun ne olacak