mrv2505 Umay_merve0 canım doktora git benim de lekelenmem vardı progestan verdi 1 hafta kullandım dün kanamam oldu. Mutlaka doktora git aksatma ona göre tedavini ol
ems1 Umay_merve0 yerleşme kanamasıdır cnm ben 6+4 muayeneye gittim doktorum yerleşme kanaması ve 2 hafta kadar devam eder dedi uzanma ağır kaldırma kırmızı kanamaya dönerse hemen görüşelim dedi
Yaso2110 Umay_merve0 vakit ksybetmeden doktorunla görüş benimde 6+1 de sildikçe kahverengi katı akıntı geldi ğrogestan başladık 5 gün oldu kalp atışlarını da duyduk şükür birşey yok