yagmurrrra Bende o zamanlar çok bulantı yaşıyordum şu an 16.haftadayız çok şükür geçti sayılır Benimde ikiz inşallah İkizlerde bulantı fazla oluyor Tavsiyem prilam düzenli kullanmaya çalış Sabah gözünü açtığında kuru ekmekte olsa muhakkak bişey ye Mide boşken daha çok bulanıyor kazınıyor Kazınınca kusuyosun zaten mideni boş bırakma leblebi iyi geliyor Muz da iyi geliyor Gerekirse hafif uzanarak yemek ye