Kbra_ydn Kızlar 34 haftalık hamileyim doktor 32. Haftada 1 cm acılman ve rahim agzı yumuşaması var dedi sürekli belim ağrıyor kuyruk sokumuna doğru arada adet sancısı gibi sancım oluyor tahmini bebek ne kadar süre daha dayanır sizce
rabiiaemrr61 Kbra_ydn bana da erken doğum riskin var dedi (34hafta) nst sancım çıktı Progestan verdi sana verdi mi 🤔
prenSandprenseSMomy Kbra_ydn aynısnı bugün bana da dedi progeatan fitil verdi rhat 10 gün kullan geri gel dedi doktor sana vermedi mi fitil
prenSandprenseSMomy rabiiaemrr61 progeatan ne kadardır kullanıyorsun progestan kullanıp normal dopum yapan var mı
Hazal2332 Ben 30 haftalığım sürekli belimde kuyruk sokumumda ağrı var ayağa kalkarkende rahmimin üstü yırtılacak gibi ağrıyor bunlar erken doğum belirtileri olabilir mi acaba korktum şimdi valla
rabiiaemrr61 prenSandprenseSMomy vallahi düzenli kullanıyorum desem yalan söylerim yan etki yaptı bende günde 3 kere iç demişti bir kere içtim gözlermi açamıyorum baygın gibi dolaşıyorum diye bıraktım son gidişimde de sancım çıkmadığı için kullanmıyorum doktor dozunu azalt dedi ama ben ısrarla içmiyorum 🫣 normal doğumu etkileyeceğini düşünmüyorum ama
Kbra_ydn Verdi fitil kullanıyorum ama sancılarım geçmiyor hastaneyede artık gitmiyorum vallahi sadece haftalık kontrol doğum olsa bilirim herhalde ama ihmal etmeyin böyle bir sanciniz varsa bir çatı muayenesi yaptırın
prenSandprenseSMomy rabiiaemrr61 ya bilmiyorum rahim ağzını kapatıp normal dopum olmaıdpı yazıyor. Sezerayn gibi okyunca korkuyorum
rabiiaemrr61 Kbra_ydn evet bana öyle söylemişti nstde sancı çıkınca ama son gidişimde yoktu bakalım bir dahaki kontrole ne der.
rabiiaemrr61 prenSandprenseSMomy rabbim hayırlısını versin inşallah sağlıklı doğsun da nasıl olursa olsun olabildiğince dinlenmeye çalış sürekli ayakta durma
Premsesko rabiiaemrr61 merhaba 23 haftalığım bebek göbeğimin sağ köşesinde toplanıp sertleşiyor bu mu sancı böyle mi çıktı nst de
rabiiaemrr61 Premsesko yok aslında bakarsan bende de hiç bir sancı belirti yoktu kontrol amaçlı girdiğimde sancı gösterdi ama dışarda hiç bi belirti yoktu açıkçası o anlattığın şey bende de oluyordu hala oluyor ama bi sorun olduğunu sanmıyorum korkma endişe etme :)
Kbra_ydn Nst neyi sancı olarak gösteriyor hiç anlamıyorum belimin ağrısından duramadigim zamanda hiç sancı yok diyorlar gayet herşey normalken sancın çıktı diyorlar