@"gamze_gbdk"merhaba ben Ekim ayında Kadıköy sonemed de çektirdim 3 800 anestezi olmadı acı eksiğim düşük ama regli ağrısı gibi oldu 5 dakika falan sürüyor ağrı şimdi hamileyim inşallah sağlıklı bir şekilde ilerler gebeliğim daha önce iki düşüğüm olmuştu herhangi bir sıkıntı yoktu inşallah sizde en kısa sürede hamile kalırsınız ❤️