Canangokdmr 7 haftalik hamileyim doktor alttan ultrasondan baktı yolk saç gorundu ama bebeği göremedi kese gayet güzel gelişmiş dedi bı skntı olabilir mi bebek 7 hafta da nasıl görünmez başınagelen var mı acaba
1palyaco Canangokdmr yolk sac görüldüyse sıkıntı yoktur bebekte görünür. Geç döllenme olmuştur oyüzden bebek görünmemiştir . Bu arada ultrason fotoğrafınız var mı paylaşabilir misiniz ?
Canangokdmr Canangokdmr Canangokdmr başka yaşayan var mı arkadaşlar benim gibi normal mi bı durum doktor normal dedi ama herkes 7. Haftada kalp sesi bile duyuluyor benim yok. Öyle bi durum
M198935 Canangokdmr evet benim de 6haftalikken bebek yoktu yolk saç vardı zaten o bebeğin oluşumu için gerekli bisey o varsa Bi haftaya bebek oluşumu tamamlanır korkmayın inşallah
Deryasahiny Canangokdmr bende aynı şeyi yaşadım pazaryesiyi bekliyorum gelişmesiyle yine kürtaj yapmalıyız dedi şuan 8+5 deyim umarım duyarsın kalbini yavrunun🙌
Canangokdmr Alttan baktı o yüzden fotoğraf vermedi geçen haftalık 6 haftalık var ondan da çok iyi görünmüyor bı şey
1palyaco Canangokdmr normal tabikide doktorunuz da zaten normal dediğini belirtmiş ve iyi geliştiğini söylemiş , stres yapmayın göreceksizdir yolk sac zaten gözüktüyse bebekte vardır . Bir sonraki muayenede hem görür hem de kalp atışını duyarsınız 🌸
Canangokdmr 1palyaco ins umarım ya çoğu kişiler kalp sesini 6. 7. Haftada duyuyorlar o yüzden korktum biraz acikcasi
Canangokdmr M198935 maalesef olmadı kanamam başladi baya bı kanadı özele gttim boş gebelik dedi eve geldikten sonra kanamam arttı ve balon gibi afedersiniz et parçaları gibi bı şeyleer düştü düşük oldu büyük ihtimalle yani yok maalesef boş gebelik yasadim
M198935 Nazlikaya19 evet haklısınız çok zor süreçler ama kafaya takınca hiç geçmiyor benim de ilk gebeliğim hep kanama ile geçti dokuz ay yattım sürekli kaybetme korkusu vardı anlıyorum sizi ama diğerleri onun gibi olmadı hepsi birbirinden farklı oluyor stres yapmayın kendinizi üzmeyin maalesef kadın hormonları çok hassas
Canangokdmr Deryasahiny duyamdim bugün 7+4 um ama doktordan eve glince ciddi anlamdan kanamam oldu balon gibi bı zar düştü et parçaları dustu mideniz bulanmasin ama maalesef bu sklde oldu düşük oldu sanririm kanama durumum bitsin hastaneye gidecem
Canangokdmr Deryasahiny çok sağolun böyle moral vermeniz motive ediyor beni ☺️rabbim tkrar hayrlı sağlıklı bı evlat nasip eder ins en kısa zamanda çok zor bı surec psikolojik olarak rabbim isteyn herkese versin ins ☺️🤲😍
Deryasahiny Canangokdmr aminnn rabbim önce sınar sonra en güzel mucizeyi verir belki hayırlı değildi o yüzden aldı öyle dusunelim tekrar çok çok geçmiş olsun bı kaç ay sonra güzel haberlerle inşallah tekrar yazisiriz belli mi olur 🙌🙌💗
Canangokdmr Deryasahiny evet bnde öyle düşünüyorum Allah a inancimdan isyan etmiyorum Allah’ın bı bildiği vardır dedginiz gibi sağlıklı olmayacaktir blkide ins çok mutlu olurum beraber mutlu güzel güzel haberlerle gliriz tkrardan🤲☺️😍
Rosehkn Canangokdmr bende aynı durumdayım 7+6da yolk kesis göründü fakat embriyo yoktu 10 gün sonra çağırdı perşembe gideceğiz inş duyarız siz duydunuz mu acaba?