minikmucizeemaak daha 31 haftalığım 30. haftada girmiştim NST ye bide erken katınca tedirgin oldum 🤭 ama herhangi sancı tarzı bir şeyim yok canım ya karnım arada çok sert oluyor ama o normalmiş araştırdığım kadarıyla 🧐 Doktorum başından büyük işler becermiş dediği için merak ettim ben o yüzden sordum 🥰