minikmucizeemaak crazymommy Evdt doktor 15 inden sonra doğur demişti istediğin zaman ben 20 25 arası hissediyorum 😂 inşAllah beklesin o zamana
2prensesannesiiii minikmucizeemaak ya sıklığı önemli 4 5 dk bi olunca doğum sancısı oluyor 80 ni bulan sancında var drun gördü mü ?
minikmucizeemaak 2prensesannesiiii evet dr gördü, ama sancı falan demedi bana perşembe bidaha nst istedi
minikmucizeemaak ms_annisko Tabi ki ne kadar durursa o kadar iyi ama bu vakitten sonra normal doğuran da çok 🌸 Sağlıkla gelsinler inşAllah sağlıkla kavuşalım 🫶🏼
ms_annisko minikmucizeemaak aminn bence de artık normal zamanlar erken diye düşünmeyin en hayırlı vakitte gelsin 🩷 benim yüze vuran düzensiz sancılarım vardı iki hafta sonra 40+0da yatış yapıldı da öyle doğurdum belli olmuyor yani 🫠
minikmucizeemaak ms_annisko Benimde içimden geçen zaten 20 25 i arası gelecek diye hissediyorum yani nerden baksanız bi 10 15 gün daha bekler diye hissediyorum 🥲 Sağlıkla inşAllah, peki hissediyor muydun sancılarını ?
ms_annisko minikmucizeemaak yoo birden üç beş tane ebe tepeme toplanmaya başladı her gelen hissediyor musun ağrın var mı diyor yok diyorum bir üstüne sesleniyor o geliyor yine aynı 😂😂 zor gaçtım zooorr 😂😂😂
minikmucizeemaak sacmalamakizim Yok canım hissetmiyorum ya, bugün yataktan kalkmak iyice zorlaştı bir de bel ve baldır ağrım oluyor hafif o kadar. Ama dün hiçbir şey yoktu o sancılar nasıl çıktı bende şaşırdım ☺️
sacmalamakizim minikmucizeemaak Kaç haftalık oldun 😊 bende 32. Hafta da kasılma çıkmıştı hiç hissetmiyordum ama geçmişti.
crazymommy sacmalamakizim 36 haftalık oldu baskısı da çok sanki gelecek gibi bebek 1-2 haftaya çok bekletmeyecek gibi annesini 😂
minikmucizeemaak sacmalamakizim 36 haftalığım yaklaşık 1 aydır çok baskım var hissettiğim sadece doktorum bebek yoluna girdiği için açılma yapıyor o yüzden demişti hep
minikmucizeemaak crazymommy 1 2 haftaya gelecek gibi hissediyorum bende 25 ine kadar diye düşünüyorum aman o kadar beklesin de sağlıkla gelsin 😂
sacmalamakizim crazymommy Zaten doğum 36′dan sonra beklenir, ben bekle bekle gelmedi 39+5′te doğurdum 😃 kızlar çok nazlı 😂