Kızlar 37 haftalık hamileyim doktor kontrolleri haftalığa düştü her hafta triaj birimine gitmek gerekiyor geçen hafta gittim çok rahatsız edici bir durum alttan muane falan bu hafta gitmeyi düşünmüyorum bu durumu yaşayan var mı gitmezsem sıkıntı çıkar mı