İlk oğlum oldu ulan 3 buçuk yaşında çocukluğumdan beri kızım olsun isterim bebeklerimi giydirir oynardım dua ederdim hep koz kardeşim olsun diye şimdi hamileyim daha yeni kendimi istemsizce saglıklı hayırlı kızım olsun diye dua ederken buluyordum geçen annemle konuştuk annem hep oğlu olsun istemiş ben doğana kadar oğlu olacağına inanmak istemiş hep kız diyen doktorlara falan inanmamış o derece 😂 sonra ben doğduktan sonra o kadar üzülmüş ki düşüncesi için sonra bir erkek kardeşim olduk çektik gerçekten hala çekiyoruz 25 yaşında herşeyi imtihanlık bir çocuktu hala aynı annem şimdi keşke hep kızım olsaydı diyor bana da Allah’ın senin için neyi hayırlı kıldğını bilemezsin sadece saglıklı hayırlı evlat iste diye dua et yeter dedi sizlerde söyleyeyim iki erkek zor olabilir ama hayırlı evlat olduklarını sağlıklı delikanlı olduklarını güzel meslek sahibi olup sizi gururlandırdıklarını düşünsenize ❤️ bu nasihat beni çok etkiledi evet zor olabilir ama her zorluğun arkasında çok güzel bir kolaylık olacaktır 🥲❤️