Kardelendogann 36+6 haftalık bebeğime ciğerleri gelişmediği için küveze alındı solunum cihazına bağlıydı şimdi ise hood başlık kafes gibi günde 8 defa veriliyormuş sizce ne zaman çıkarırlar ya da bundan sonraki aşama nedir ? Yaşayanlar yardımcı olabilirmii ??
prematureanne02 Kardelendogann Bebeğinizin haftası çok iyi hood başlıktan sonra kendi başına nefes aldığında sizi emzirmeye çağırırlar eğer beslenebilirse taburcu olursunuz inşallah
prematureanne02 Kardelendogann Evet mutlaka çağırırlar emdiği anda da hemen kan değerlerine vs bakıp taburcu ederler