Umut2 Merhaba arkadaşlar , Yarın 12.günüm kan testi vereceğim ama dün adet günümdü olmadım test yapamıyorm hıc lekelenme vs de olmadı negatif olsa adet olurdum değil mi yada ilaçlar mı engel oluyor acaba cok heyecanlıyım
eylem-47 Umut2 Kan testi olumsuz olursa ilaçları bırakıyorsunuz sonra adet oluyorsunuz inşallah pozitiftir🙏
Umut2 eylem-47 ilk transferde direk günümde olmuştum o zaman fitil kullanıyordum şuanda iğne ama sadece
eylem-47 Umut2 Ben hem iğne hem de fitil kullandım olumsuz olunca bıraktım 4 gün içerisinde olmuştum. Günüm geçmişti ama.