Nergiz7 Kızlar bulantı için doktor ONZYD verdi, hiç kullandınız mı ? Kullananlar faydasını gördü mü yazar mısınız ? 🫶🏼🙏🏼
Rabiul Nergiz7 benim doktorum da emedur verdi hiç işe yaramıyor hafifletiyor evet ama yeteri kadar değil
Nergiz7 Aleve kullandım sonrasında sağlık ocağındaki aile hekimim onun biraz ağır olduğunu söyleyince prilam ilacına devam ettim hâla da prilam kullanıyorum
Aleve Nergiz7 valla bende bugün başladım prilam hiç ise yaramadı ama napayım ki sen ne kadar kullandin
Nergiz7 Aleve başta bana da yaramadı ha bire öğürüyordum ama zamanla artık bulantılarım hafifledi şükür, 16. haftamdayım hâla prilam içiyorum