Yavru-kus o kadar iyi anlıyorum ki açlıktan çok kez ağladığımı bilirim. Sabah kalkınca leblebi ye bulantıyı keser demişlerdi leblebiyi bile geri kustum ve onu kusmak o kadar zor ki boğuluyordum resmen. Mutfağa,banyoya giremezdim.Parfüm,yumuşatıcı vs kokularına asla tahammülüm yoktu hepsinden tiksindim. 4.ay sonunda yavaş yavaş geçti hepsi birazcık sabır. Ben yanımda birileri varken kafam dağılıyordu o şekilde başkası hazırlarsa yemeği yiyebiliyordum böyle imkanın varsa dene canım bir de yeşil elma çok iyi gelmişti bana