Demet_parlak49 Kızlar 6. haftamdayım aşırı bel ağrım ve kasık ağrım var kötü bişey olmaz dimi? ağrılarımın geçmesi için ne yapmam lazım
annelik_4 Demet_parlak49 ayakta çok durma bol bol uzan yat benimde o haftalarda bel ağrım çok vardı 10 haftalık olduğuma rağmen hala bel ağrım oluyor
Demet_parlak49 annelik_4 dün misafirlerim vardı çok git gel yaptım ondan oldu herhalde bugün aşırı ağrılı geçiyor
Demet_parlak49 Selinmoon inşallah kötü bir şey olmaz ikimiz için de hayırlısı ile başları atlatsayduk da