Umudumm06 canım benim ağrım olmuştu doktorum sadece öyle muayne etti. Onun dışında bana senin çatın doğuma musait yada değil gibi kanaat getirmiycrm haberin olsun dedi. Yani ağrım olmasa ona bile bakmayacaktı. Alttan muayne doktorun tercihi anlıycan. Muayne etmedende olabiliyo. Ama doğum esnasında durum ne olur bilemem... bende bugün doğum sancıları başladı yarına durumun ne olduğunu görecek gibiyim.