Kızlar selam gebeliğimi beta 16yla öğrendim iki gün sonra 65 oldu 4 gün sonra tekrarladım 1066 ya yükselmiş çok şükür kese ne zaman gözükür 10 gün sonraya randevu aldım ama sabırsızlanıyorummm 10 gün sonra kalp atışı da duyulur mu kese görünmüş olur mu