babylook 20 kasıma gün verdi doktorum hayırlısıyla saat 9 da yatışım yapılıcakmış ilk heycan ilk telaşş🥰🐣
mimar-anne babylook hayırla sağlıkla sıhhatle kucağınıza alın inşallah☺️ bol bol koklayın hasret giderin ☺️ bizim daha yol çok özlem çok☺️
babylook Senem112 37+3 te alıcak doktorum kaşıntıdan ve panik ataktan sezeryan olucam kilo ve boyu iyise bekletmiyor.
2424aa babylook bende 20 Kasım’da kavuşacağım Allah’ın izniyle 7.30 ta yatısim olack🥰 sağlıcakla kucağına alırsın inşallah canım ❤️ benimde ilk heycann 🥳
Alizee Erkeekaannesii şu an 37+3, 23ünde 39 haftalık olacağız. Bakalım yarın dr randevum var. Belkide oğlum süpriz yapar bize. Ben sezaryen olacağım. Sizin durumlar nedir?
Erkeekaannesii Alizee Biz daha 23+4 üz ama bende sezaryen düşünüyorum o yüzden ortalama kaç haftada oluyor diye merak ettiğim için sordum 🤰👼