Merhabalar normal doğum sonrasında epizyotomi dikişleri için bildiğiniz şeyler nelerdir ilk doğumda çok çektim şimdi ikinciye hamileyim önceden temkinli olmak istiyorum . Farklı ülkeden bir kadının hikayesini izlerken görmüştüm hastanede direk lohusa pedi pedin içine soğuk bir tampon koyuyorlardı onun üzerine bir sprey ve bir ilaç gibi şey damlatıyorlardı kilot gibi onu giydiriyorlardı biz de hiç böyle bir şey görmedim ama olsa çok iyi olurdu bizi direk eve gönderdiler pansuman yapıp kuru tutarsın diyip bilgilendirme yok bişey yok bide üstüne düzgün dikemediler diye dikişlerim açılmıştı bir daha aynı acıları çekip yine diktirmiştim 🥲