sorybaby 10 yaşından beri miyop ve astigmatım var. 17 yaşına kadar gözlük taktım, sonrasında lense başladım şuan 25 yaşındayım hiçbir zaman da doktor lazere yönlendirmedi. Bence anlaşmalı olduğu için öyle davranmıştır yoksa lazer de lens de doktorun değil hastanın talep edeceği şeyler. Sizin numaranızla gayet gözlük kullanmanız gerekir, ya da isterseniz lens tabi