Melek-Gundogdu hayatımın hatası Kemal beye gitmek sanırım ilk doğumumda başından beri kendisine gittim o zaman yıldırımdaydı 37. Haftada çok sancım ishal kusma şikayeti ile acile gittim acil doktoru ilgilendi benimle yatışım yapıldı 1 2 gün sonra da kendisine muayeneyem vardı zaten 1 ay öncesinden almıştım randevu gittim ve beni kabul etmedi acil doktoruna görünmüşsün seni alamam git o baksın dedi ne yapacaktım kendi telefonunu vermedi istememe rağmen kontrollerde acile gelince de kabul görmedik beyefendiden eğer çok beni istiyorsan git tekrar para öde öyle gel dedi 37. Haftada beni ortada bıraktı resmen bilirsiniz son haftalar her doktor kabul de etmez zor zahmet bir doktor bulup gittim ve doğumum oldu çok şükür iyiki ona gitmemişim para göz herif